Bazarın təsviri analizi
Bazarın həcmini müəyyən edin, bazarın inkişafı üçün rəqabətə davamlı pozisiyalaşdırma qurun və bazar payı barəsində məlumat əldə edin.
Bazar seqmentasiyası
Bazarınızı məlumatlara uyğun olaraq, müəyyən xarakteristikalarına görə seqmentlərə bölün və daha dəqiq hədəflənmiş fəaliyyət göstərin.
Müştəri izləmə analizi
Bazar barədə məlumatlılığın dərəcəsini göstərir. Məhsulunuzun istifadəsi zamanı vermiş olduğu ilk təəssüratı, alınması və təkrar alınması ehtimalını qiymətləndirin.
Müştəri fikri və gözləntiləri analizi
Müştərinin şirkət və məhsul barəsində formalaşmış fikrini müəyyən edir. Reklam effektivliyini, müştəri loyallığını və satınalma ehtimalını artıracaq qərarlar verməyinizə kömək edin.
Məhsulun inkişaf etdirilməsi və qimətləndirilməsi
Yeni məhsul və xidmətləriniz haqqında vaxtında müştərinin rəyini öyrənərək onları inkişaf etdirin və nəticədə pula və vaxta qənaət edin.
Bençmarkinq
Rəqiblərlə müqayisədə hansı mövqedə olduğunuzu aydın başa düşmək üçün hər amili gözdən keçirin. Məhsul və xidmətlərinizdəki əsas çatışmazlıq və fərqlilikləri müəyyən edin.
İstehlakçı davranışı
Müştərinizi anlamaq üçün “Kim alır?”, “Niyə alır?” suallarının cavabı kifayət etmir. Daha dərinə gedib onların həyat tərzlərinə və vərdişlərinə bələd olaraq verdikləri qərarları yaxşı başa düşün.
Rəqabətə davamlı məhsul və bazarda pozisiyalaşma analizi
Bazar sizi rəqiblərlə müqayisədə necə görür? Ən yaxşı təcrübələri öyrənərək məhsulun xüsusiyyətlərini və faydalarını müqayisə edin.
Konjoint analizi
Müştərinin təcrübəsinə və seçim trendinə bələd olaraq məhsulunuza olan tələbatı öyrənin.
Reklam testi
Müştəri tərəfindən brendin anlaşılması və məhsulun satın alınmasına reklam kontentinin nə dərəcədə təsir etdiyini öyrənin.
Satış komandasının effektivliyinin analizi
Satış fəaliyyətləri və performansının arzu edilən hədəfə nail olması. Adətən 360 dərəcəlik sorğu vasitəsilə həm satış personalı, həm müştərilər, həm də satış personalı supervayzeri dindirilir.